Leidinggevende functies
Beste leden,

Indien je plava of groepscommandant wilt worden kun je dat hieronder aangeven.

Template:
Naam:
Rang:
Hoe veel missies heb je ongeveer meegedaan (Geef aan in tientallen):
Mijn motivatie om door te groeien is:
  Antwoord
Naam: Ruben M
Rang: Sld1
Hoe veel missies heb je ongeveer meegedaan (Geef aan in tientallen): 50
Mijn motivatie om door te groeien is: Na een paar maanden bij de unit mee gedraait te hebben leer je steeds meer hoe je tactisch een missie moet aan pakken. Het lijk mij zelf dus erg leuk om PLAVA te worden en zo meer verandwoordelijkheid te hebben over de groep waar je dan mee draait. 
  Antwoord
Naam: Sander de B
Rang: SLD1
Hoe veel missies heb je ongeveer meegedaan (Geef aan in tientallen): 40 tot 50? Misschien meer
Mijn motivatie om door te groeien is: Ik wil graag een groep gaan leiden, vindt het normale meedraaien in de groep leuk maar ben nu wel door aan iets meer. Ook in verband met mijn daadwerkelijke functie bij de baas
  Antwoord
Naam: Gerben R.
Rang: Kpl.
Ik wil doorgroeien in: Plava (Maak je keuze(s) dikgedrukt!)
Mijn motivatie om door te groeien is: CLS-Instructeur ben ik sinds een tijdje mee bezig maar lag even stil door overschot aan CLS, Plava lijkt me lachen
  Antwoord
Naam: Thomas J.
Rang: Sgt1
Ik wil doorgroeien in: Pelotonscommandant

Vandaag in de missie met 3 groepen en 2 helikopters weer genoten van grote inzet. Hierin geprobeerd een coördinerende rol te nemen, en hoop hierin verder te ontwikkelen mocht de opkomst bij missies dit toelaten.
  Antwoord
Naam: Damien S.
Ik wil doorgroeien in: Plava / Groepscommandant
Mijn motivatie om door te groeien is: Na mijn lange Mia periode terug gekomen bij het 11th als Sld1. Weer een heleboel missies mee gedraaid (ook als Plava).
Hierbij merk ik dat ik graag weer terug wil naar Plava/ GPc.
Heb altijd heel erg genoten als mijn tijd als GPC, en zal daar graag weer naar toe willen groeien.
  Antwoord
Naam: Simon vd B.
Ik wil doorgroeien in: Plava
Mijn motivatie om door te groeien is: 

Ik vind het tijd voor mijzelf om door te groeien binnen de eenheid. 
Want mijn want mijn leidinggevende hersencellen beginnen spastisch te trillen als ik wil aansturen maar niet de functie bekleed om de orders te geven. 
Van daar dat ik de eerste stap wil maken naar Plava om daarna misschien door te stromen naar GPC.
  Antwoord
Naam: Laurens Jan V.
Ik wil doorgroeien in: Plava (Maak je keuze(s) dikgedrukt!)
Mijn motivatie om door te groeien is: Ik zit nu al een paar maanden bij de Unit en al ongeveer wel 40 missie meegedraaid en het lijkt me leuk als plava om een leidinggevende rol te hebben hierin en eventueel later door te groeien. Ook wil ik graag mijn eigen ervaringen doorgeven aan andere als CLS of AMOL instructeur om meer voor te Unit te doen en om te helpen.
  Antwoord
Naam: Bram T
Hoe veel missies heb je ongeveer meegedaan: 600+
Mijn motivatie om door te groeien is: Lesgeven is zilver, leidinggeven is goud. Kpl. ziet er zo raar uit, dan liever Kpl
  Antwoord
Naam: Daan G.
Hoe veel missies heb je ongeveer meegedaan (Geef aan in tientallen): 70/80+
Ik wil doorgroeien naar: plava
Mijn motivatie om door te groeien is: het lijkt mij leuk om meer voor de unit te kunnen betekenen, en om zo tijdens de misses wat meer verantwoordelijkheden te hebben.
Ik zie het worden van plava ook als een goede manier om wat meer ervaring op te kunnen doen met de long-range, en als eventuele opstop naar gpc (Kpl klinkt ook beter dan Kpl).
  Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)